tisdag 8 juli 2008

Träd

Dessa pilar finns på vår gård. Det är fantastiskt att det blir så mycket blad och hängande grenar eftersom den är så kal på våren! Jag brukar sitta på bänken och mysa i skuggan när det är soligt och varmt. Tyvärr har det ju inte blivit någon sådant ännu i år. Mjölkkannorna är från min pappas föräldrahem. Jag har alltid gillat gamla saker och det är lite mer speciellt när det finns en släkthistoria bakom tycker jag. Ibland har jag blommor i mjölkkannorna men inte i år.




Under äppelträdet har jag placerat en tvättbräda som jag tycker är så söt. Den kommer också från min pappas föräldrahem. Jag gillar att sätta ut lite saker i trädgården för jag tycker att det blir lite mer ombonat med lite grejer i trädgården och inte bara träd, buskar och blommor. Jag såg någon som hade en rostig säng och en rostig grind. Det var jättefint! Det här året har det inte blivit något mycket arrangerande mycket beroende på den kalla sommaren. Jag tar nya tag nästa år! Dock har jag placerat några speglar i trädet varav den ena syns på bilden. Det blir roliga reflexer när solen skiner.

1 kommentar:

I ett litet hus sa...

Tack för besöket inne hos mig! Jag gillar också lite fina saker i trädgården, tvättbrädan var en bra ide!

Ha det gott!