fredag 18 juli 2008

Rosmatta

Här ser ni mitt fynd från Hemtex. En matta som jag lagt vid balkongdörren i sovrummet. Jag gillar den jättemycket och den kostade endast 59,90. Nu ska jag skjutsa yngsta sonen och en kompis på bio. När jag kommer hem ska jag ta min bok och sätta mig på balkongen och njuta av kvällssolen. Jag ska senare förbereda lite inför ett knytis vi ska ha hos oss imorgonkväll. Jag ska fundera lite över de uppgifter jag fått och göra en inköpslista samt fundera över dukningen. Det är ju så kul att tänka ut vad jag ska använda! Jag tror att temat blir rosor - oväntat va?!

2 kommentarer:

nettans lantliga hem sa...

Jätte fin matta du har köpt. Rosorna är underbara. Ha en bra dag, själv ska jag åka till Överkalix marknad.
Kram Nettan

Vitt och blandat sa...

Hej du! Nej den var ju inte på rean. Jag gjorde någonting galet faktiskt.... Jag klippte helt enkelt draperiet mitt itu. Och ångrade mig såklart för det blev ju typ hur fjuttigt som helst. Så då fick jag ta ett till draperi och klippa av det oxå för att fylla ut på sidorna. I mitt hem ska ingen sax finnas... Nåja, nu ska jag bara sy ihop mina stympade draperier så får det vara som det blev =) Hoppas ni har en go lördag, kram