tisdag 29 juli 2008

Loppisfynd


Jag har fyndat lite på loppisar idag. Ljusstaken kostade 15 kr och en sådan har jag varit på jakt efter länge. Den kommer att bli vit och fin så småningom och kommer då att lysa upp höstmörkret. Spegeln kunde jag inte låta bli - ett hjärta! - och den kostade bara 25 kr. Den kommer också att bli vit. Vet inte riktigt ännu var den hamnar men den är ju lättplacerad. De två spetsarna kommer att hamna på en fönsterbräda när jag tvättat upp dem.


Nu går jag ut och solar en stund!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att du tittade in hos mig jag kommer att besöka dig då och då.Vilka fina saker du fyndat på loppis jag är sugen påen loppisrunda i veckan men vi får väl se, tänkte njuta av solen och värmen.
Mvh Susanne

Mjuka sa...

Så roligt att fynda!! Man blir ju himla glad när man ramlar över fina saker
Ha det så gott
kramar M

Vitt och blandat sa...

Åå så fina grejer. Pratade just med mamma att det är ju för hemskt att man inte tagit sig i väg på varken loppis eller auktion... Var var loppisen nånstans (om du vill säga det, kan ju avslöja för mycket...) Jag bara måste ta mig i väg på en auktion innan sommaren är över - har du nå bra tips?
- kram -

Helena Dovier sa...

Tack för hälsningen på min blogg! Kul att därmed hitta till din fina blogg :-).

Ha det bra, du också, i värmen!

Kram från Helena