fredag 25 juli 2008

Härliga halsband!

Jag älskar halsband! Det är så roligt att kunna variera kläderna med ett nytt halsband. Tyvärr har jag inte riktigt löst var jag ska ha alla halsband (och örhängen för den delen). Jag gillar Snö som jag tycker gör fina saker. Här visar jag några av de som jag använder mest just nu.

Sommarns favorit! Swarowskikristaller. Det har jag traderat till mig i början av sommaren. Använder det mest av alla halsband just nu. Det går att ha enkelt och långt eller två varv runt halsen. Det gnistrar och varierar i många färger. Jättefint!
Favorit nr 2. Ett långt halsband där stenarna gnistrar så där som jag gillar. Jag har även örhängen till detta. De är så stora så jag brukar sällan ha det ihop förutom om det är stor fest.

Jag gillar ju rosa och detta passar bra till knallrosa kläder eller varför inte till något vitt.

Det här var förra årets favorit. Hade det till nästan allt. Jag gillar det fortfarande och använder det när jag har något som det passar till. Jag brukar ha det virat tre varv runt halsen. Mycket knalliga färger som kanske inte framgår av fotot.

6 kommentarer:

Vit Spets sa...

Det är så ljuvligt med halsband, jag älskar mitt från Pearls for Girls...jag ser att vi har likadana stövlar...du får "blinka" till din kärlek lite extra så kanske du får en tvättställning...
//Siv

Vitt och blandat sa...

Åh så fina halsband!!! Halsband att bli glad av =) Om du inte har målat avlutade möbler för, vill jag bara berätta att det blir SÅ fint - efteråt tänker man "varför gjorde jag inte det här tidigare?" Det är så härligt att kunna göra om sina gamla möbler, eller köpa gamla på till ex blocket å fixa till (det gillar jag skarpt) då är man ju faktiskt miljömedveten oxå, recyklar =) Ha en riktigt go dag
- kram -

A home far away sa...

Snö har mycket fina saker ett annat märke som jag använder är "Pearls for girls" där jag shoppade loss för ett tag sedan, om du vill se de smyckena ligger de i en flik hos mig:-)

Ha en fin dag
//Gunilla

nettans lantliga hem sa...

Vilka fina halsband. De finns ett ställe i Piteå som heter Bohagen Viscan som ligger i Lillpite prova där.
Kram Nettan

♥ Fyra årstider sa...

Vad roligt att du besökte min blogg, då måste jag titta hos dig. Visst är det kul med halsband, var på halsband tillverkning häromdagen...så kul.
Kram Lotta

nettans lantliga hem sa...

De brukar ju finnas skyltar efter vägen där de är små loppisar, vilket håll kommer du ifrån? I Öjebyn har de funnits en antik/loppis affär men de är 2 år sen jag var där så jag vet inte om den är kvar
Kram Nettan