fredag 22 augusti 2008

Väska

Jag köpte en väska på Tradera tidigare i somras men den kom bort i posten och nådde inte mig förrän efter ungefär en månad. Det kanske inte gör något för den är jättefin men tyvärr hann jag inte använda den i sommar men det kommer ju fler (och varmare) somrar.

Passar även på att visa mitt fina träd. Jag tycker att det ser ut som ett hagtornsträd. Det är gjort av järntråd (ja eller vad det nu är för material). Jag har fått det av några släktingar i samband med en släktträff som jag, min syster och min mamma ordnade förra sommaren. Visst är det fint?!
Jag önskar alla en riktigt trevlig helg!

2 kommentarer:

Vitt och blandat sa...

Nä men!!! Har jag fått en award!!! Men oj - vad glad jag blir =D, men hur gör jag nu? Jag vill ju visa att jag fått den av dig - hur går det till? Jag har aldrig fått en award, ska jag hämta den någonstans i från eller hur gör jag? Varma kramar från mig =) Du kan ju maila mig å berätta: vittblandat@live.se KRAMAR igen

popbajare55 sa...

Vilket läckert träd!!