fredag 22 augusti 2008

Awards!

Jag har fått två awards! Jättefina båda två! Jag blev jätteglad!! Den första fick jag av Huset mitt i byn och den andra avNettans lantliga hem. Tack så hemskt mycket! Det värmer en nybliven bloggare jättemycket!!


Eftersom jag är så ny har jag fått undersöka hos er andra vad det är och hur man gör med en award (utmärkelse på svenska). Jag ska alltså skicka vidare varje award till fem bloggare. Det är inte lätt att välja bland alla härliga bloggar jag försöker följa och säkert har många redan fått awarder i parti och minut tidigare.




Jag skickar den första awarden (se ovan) till följande:


A home far away
Nostalgi & romantik
Rosenfröjd
Guldkant på livet
Lantluft

Den andra awarden (se ovan) skickar jag till:

Vitt & Blandat & lite annat
Huset mitt i byn
Anita ljuva rum
Ippibacken
Karin Lindström

Det är verkligen roligt att komma i kontakt med så mycket trevligt folk och få så mycket idéer via bloggen! Det är kul att se hur andra inreder och tänker.

1 kommentar:

Karin Lindström sa...

Men tack snälla för den, jag blir jätteglad. Grattis själv till dina dom är du värd. Visst är det kul men bloggen, man springer ju till datorn stup i kvarten och kollar.

Vi ses snart igen!
kram
Karin