tisdag 5 augusti 2008

Mera hjärtan

Jag är hundvakt idag åt min systers lilla valp. Det är som att ha en ettåring! Dagen har gått fort. Han hinner överallt. Men han är så himla söt! En hund är verklingen den enda kärlek man kan köpa för pengar!!
Lite hjärtan som ligger på min fönsterbräda i vardagsrummet. Det med rosor är ett fynd från Röda korset.
Vilken dålig bildkvalitet det blev på alla bilder... Har tre såna här hjärtan som är lite nötta fast de är nya. Jag köpte dem på en affär som hade utförsäljning på grund av att den upphörde för 3-4 år sedan.

3 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Åh vilken raring - önskar attvi inte hade allergi - då skulle jag ha huet fullt av sådana där små raringar.

Kram Maud

karin-odlar-sin-trädgård sa...

Det sötaste "lilla hjärtat" är absolut hunden, helt bedårande!

Dubbelörn sa...

Har nu kikat genom alla inlägg o blir både nostalgisk o imponerad över inlägg o bilder.

Jisses så ni jobbat i trädgården!! Här fanns inga rabatter när vi flyttade hit för 2 år sedan. Lite har vi fått i ordning men jag vill ha mer :). Sakta men säkert brukar min kära man säga, vi har hela livet på oss, men tålamod är en egenskap som jag inte har erhållit *gapskratt*.

De där oranga liljorna fanns också i mitt barndomshem där uppe.

Är också förtjust i hjärtan även om jag inte har så många, men nu när jag tänker efter så finns det nog minst ett litet hjärta i varje rum *fniss*.

Det är väl det jag är orolig för att sonen o bilen kommer att vara borta för jämnan. Men hellre det än att som nu köra honom överallt. Vi bor ju på rena rama landet så det är bil som gäller.

Kommer fortsätta följa dig! Lägger in dig i mina länkar ;)

Kramar