söndag 30 augusti 2009

Höstens färg

Taadaaa - turkos är färgen hos mig just nu! Har köpt nya gardiner till vardagsrummet (billigt på Åhléns). Hittade jättefina ljuslyktor på IKEA idag som kommer att bli höstiga och fina till. Det blev ett konstigt sken på bilden men ni fattar ju ändå att det är turkost som gäller. Jag får visa mer när allt är på plats. Det blir kanske redan i veckan. Var ju på IKEA idag och handlade inget speciellt men det kostade i alla fall 900 kr. Det är väl konstigt! :-)



Jag har börjat att rensa bort sommarblommorna ute. När jag väl börjar jobba så glömmer jag bort att vattna dem och då blir de fort fula. Så nu är det rent och fint på bron och dags för lite höstutstyrsel.


Nu ska jag ner och slå på bastun - det är en härlig söndagstradition. Jag sover så gott och känner mig så himla ren inför den kommande arbetsveckan.

1 kommentar:

Dubbelörn sa...

Om du visste så avis jag är på din bastu! Det är nog det jag saknar som allra mest fr norr ;).

Men inom snar framtid ska det även finnas en här hos oss.

Kram