tisdag 25 augusti 2009

Tadaaa!

Ny termin, nytt utseende och nya förhoppningar!
Det känns alltid som en nystart när hösten kommer. Jag minns känslan när man började skolan och hade en tom elevalmanacka vid skolstarten. Jag har samma känsla än idag när jag byter almanacka Början på något nytt! Det ska bli förändring, mer motion, bättre organiserad städning i hemmet, mer tid till vänner, mindre arbetstid och ett jobb till sonen. Nu är det höst så bring on the förbättring!
Lite nya saker är redan på g, bl a så fyller maken 50 år nästa månad. Det blir släktkalas och en resa för hela familjen , vilket vi alla se fram emot. Jag tar tacksamt emot alla tips på vad man inte bör missa i Barcelona!!
Ha en bra vecka!

3 kommentarer:

Dubbelörn sa...

Barcelona som jag vill besöka!! Har bara hört positivt om det. Ni kommer att få det såååå bra.

Kram

Viveka i Bläckhornet sa...

Dit vill jag också. Du måste bara berätta om det sen...

Kram Viveka

Persiljas Hus sa...

Vad fint du fått det härinne!!! Men vad är det på bilden???
LYLLo er som ska till Barcelona!!! Vad mysigt att hela familjen åker!
Min 13-åring vill åka dit för det finns världens bästa skatespot där. Ni ska få se, det vimlar av skatare och massor av svenskar. Sägs det, i skatevärlden. Jag har tyvärr inte varit där!