fredag 14 augusti 2009

För trött helt enkelt

När jag var hem på lunchen idag så låg den nya IKEA-katalogen helt oväntat bland posten. I vanliga fall så brukar jag gå och vänta på den men i år så bara låg den i brevlådan helt plötsligt. Tittade med spänningen ingenom den när jag åt min lunchfiltallrik men min reaktion var bara en axelryckning. Ingenting spännande alls. Inte en enda sak som stack ut. Det är första gången för mig. Det måste bero på att jag är så himla trött efter att ha jobbet första veckan. Det ska bli skönt med ledighet. Jag behöver vila upp mig. Jag intalar mig själv att det går lättare nästa vecka (hoppashoppashoppashoppashoppashoppas...). Hur som helst så blir det en visit till syrran och till en väninna imorgon. Borde hälsa på mina föräldrar också - men orkar inte riktigt med så mycket måsten i helgen.
Ha en riktigt härlig helg!

1 kommentar:

Persiljas Hus sa...

Stackare! Hoppas du sover länge och vaknar utvilad och i toppform imorrn!
Kanske är den lite tråkig i år katalogen??? Jag har inte fått den. :(
Ha det så skönt hela helgen och mys!
Kram!