söndag 18 januari 2009

Härliga söndag!

Vilken härlig söndag jag hade igår!
En lagom lång sovmorgon efter en sen kväll hos vänner igår. God frukost framför tvn. Äldsta sonen, maken och jag myste i morgonrock och myskläder framför en film, Solstorm, som min make inte sett tidigare. Vi förberedde middagsmaten (revbensspjäll i lergryt, blir jättegott men man kan inte göra så stor sats så vi fick göra två omgångar). Därefter hann jag med en sväng till Rusta och Dollarstore (där jag lämnade igen en jättefin ljusslinga som tyvärr inte fungerade efter en lampa saknades). På Rusta håller de på att ta fram våriga saker - vad härligt! - och jag kunde inte låta bli en rosig duk. Kvällen avslutades med ett bastubad (man sover ju så gott!) och lite tv-tittande.

Idag är det ju måndag - say no more...

Inga kommentarer: