tisdag 6 januari 2009

Grönt

Christmas has left the building! Ja, fast jag är inte riktigt klar. Har inte gjort helt klart i vardagsrummet. Köket blev vårigt och med en grön duk för tillfället. Köket kommer att gå i rosa närmare sommaren känner jag men just nu kändes grönt så himla fräscht.

Gul kiwi och passionsfrukt - mums! Jag brukar skära upp frukt och ställa fram på bordet till middagen. Det är alltid gott efter maten med lite sött.
I morgon börjar jag om att jobba igen efter en helt otroligt skön långledighet. Det känns jätteroligt! Not...

2 kommentarer:

Gnistrande snö sa...

Tack för din julhälsning!

Hoppas att du har haft en riktigt härlig jul, vill oxå passa på att önska dig en riktigt god fortsättning på det nya året!

Kram
katarina

Vända blad sa...

Härligt med grönt! Gillar också olika frukter, kan tyvärr inte äta kiwi men jag älskar det, snyft!
Kram Maria