torsdag 2 juli 2009

Rapport från första semesterveckan


Jag har varit lite rastlös i veckan och har inte kommit in i semesterlunket ännu. Fast jag kan inte klaga på vädret - det har varit kanonväder!! Igår var jag på ett knytis med några väninnor och vi hade en jättetrevlig kväll med mycket god mat och många skratt!! Tack K för initiativet!! I morgon blir det ett besök på IKEA. En ganska angenäm vecka med andra ord. Maken får semester nästa vecka. Det är ganska skönt att gå en vecka före och ha tiden att släppa jobbet och ställa om sig till "semestertid". Den här broderade tavlan köpte jag på en marknad tidigare i sommar. Jättefin! Jag har inte riktigt funderat klart på var jag ska hänga den så den står lutad på en byrå i vardagsrummet än så länge.
Pionerna doftar härligt! Det är lyx att plocka in kvistar och ha på bordet.

Sommartäcket har kommit fram! Det ser lite mer somrigt ut i sovrummet. Vi delar täcke under sommarperioden men har varsitt under vinterhalvåret.
Trevlig semester!

1 kommentar:

nettans lantliga hem sa...

Jag skulle också vilja ha pioner för dom doftar så underbart.
Du får ha en trevlig semester
Kram nettan