fredag 17 juli 2009

Ännu ett bord

Detta bord, Smådal, har jag med mig hem efter ett besök på IKEA idag. Jättefint! Jag ska övertala maken att det ska få flytta in i vardagsrummet hos oss. Han är kinkig. Detta är det tredje bordet jag har med mig hem. Dock det snyggaste och mest praktiska alternativet hittills!! Så jag tror att jag kan övertala honom att detta ska vi ha! Maken tycker att vi ska vänta tills vi köper nya vardagsrumsmöbler - vilket behövs inom en snar framtid. Jag orkar inte vänta! Bordet måste monteras och ställas in i vardagsrummet i morgon! Nja, det får nog bli senare i veckan kom jag på. Vi ska på minisemester på måndag och sedan är det golftävling och auktion på söndag.


Nu ska jag leta grillkorv och bröd i frysen - yngste sonen med kompisar ska grilla och mysa vid grillplatsen.

Trevlig helg!

3 kommentarer:

vardagsvitt sa...

Tack för titten....
Ja du spännande vet jag inte om jag tycker men som sagt allt som inte hör vardagen till är väl spännande.
Är dock glad att jag kan fly in i datans fantastiska värld.
Hoppas du har det bra.
Kram Marith

Home No.1 sa...

Hej svejs...IKEA har sina höjdare!
Kram Annica.

Hanna sa...

Så fint bord du har köpt.
Hanna