måndag 6 april 2009

Blivit med småbil

Bild från nätet

Jag har fått en liten bil!
Ja, fått och fått - det är väl inte rätt definition eftersom jag är med och betalar den. Sonen har övertagit min större bil (trafiksäker SAAB och det känns tryggt att han sitter säkert eftersom han färdas omkring mycket) och jag har fått en bättre begagad liten sportig Golf. Jag är överdrivet förtjust i den! Min man är också väldigt intresserad av den lilla bilen för att inte tala om sonen som övertagit min större bil. Det blir en kamp att få behålla den för mig själv.... Bensinsnål, lättparkerad, svart och lite tuff. Ja, ni förstår ju att jag är lite nöjd!
Min räknare har slutat att fungera. Har du något tips på var jag hittar en ny fin räknare? Har försökt googla runt lite men hittade inte någon så där direkt.

4 kommentarer:

White cotton grass sa...

Ser ut som en tuff liten bil ;)

Min räknare kommer från susnet.se
Den tycker jag fungerar bra.

kram helena

Gårdsromantik sa...

Vilken lyx med egen bil! Härligt!

Susnet funkar bra för mig också.

Kram Maud

Vända blad sa...

Kommer ihåg en textrad från en låt jag gillade för hundra år sen, "black cars look better in the shade"...
Lyxigt med egen bil! Jag kör "gammelvolvon" och maken fräser på med min lill-Skoda.
Ta´t lugnt i trafiken bara!
Kram Maria

Designe sa...

Hej! Va roligt att du skrev en kommentar hos mig! Det är så roligt med nya besökare!:) Va härligt med ny liten bil och dessutom lättparkerad!..jag fickparkerar helst inte!:)
Ang. räknare så har jag installerat en bara för en vecka sen och den finns på susnet.se. Funkar bra! Kram :)