måndag 20 april 2009

Grönt är skönt!

Här syns detaljer av min klänning jag köpte igår på KappAhl. Otippat grön - tror inte att jag har haft något grönt på många år men nu är det dags! Den har en volang längst ner och sköna utanpåfickor. Jag kastade lystna blickar på deras serie "Vintage stories " men tyvärr är det inte för mig. Vilka fina spets- och rosbeströdda kläder!! Det är överhuvudtaget mycket rosor som gäller på kläder och saker i år. Det gillar jag!
Ser du hur solstrålarna bryts genom kristallkronan och hamnar som regnbågsfärger på väggen i vardagsrummet? Häärligt! Snart är det vår. Jag hörde på nyheterna tidigare idag att den är 10 dagar sen här uppe hos mig. Nu måste värmen komma så att all snö försvinner snabbt! Det är ju snart valborg och då ska vi hälsa våren och maj välkommen.
Nu ska jag tillbaka till tvn och CSI!
Ha en härlig vecka!

4 kommentarer:

Vit Spets sa...

Hej!

Jag var in till KappAhl igår & kikade på olika kläder så oxå på Vintage Stories - tyvärr ryms inte min rumpa & min byst ;-(

Ha en härlig vecka
//Siv

Tingeltangel sa...

Din klänning ser jättefin ut. En fördel med klänning tycker jag är att man kan välja den i någon ovanlig färg - den är ju liksom sig själv nog och behöver inte passa ihop med övrigt i garderoben.

Gårdsromantik sa...

Du den där klänningen var fin!

Var också och tittadepå deras vintagekollektion - vacker att se på men inte passade det mig heller.

Kram Maud

Anonym sa...

Verkar vara en superskön och snygg tunika du ahr hittat, jag måste ta mig in till staden och kika på dom omtalade vintage kläderna.

Ja snart är det vår..... så skönt!

Ha det bra
Kram Pernilla