måndag 2 februari 2009

Skott i ryggen

Jag har fått ett skott i ryggen!

Som jag sett fram emot helgen och allt jag ville göra. Men på torsdagskvällen började det värka lite i ryggen och så blev det bara värre och värre för varje dag. I går var jag svimfärdig och illamående efter att efter mycket besvär kommit upp ur sängen. Tog mig till jouren på em och fick diagnosen ryggskott samt recept på värk- och muskelavslappnande piller. Så nu försöker jag gå runt hemma och hålla mig igång samt vilar däremellan. Försöker läsa lite när det passar - just nu om Funglesangs färd i rymden. Tittar även igenom lite trädgårdstidningar. Snart är det dags!

Jag ser återigen fram emot helgen och hoppas att jag är fit for fight igen.

8 kommentarer:

Dubbelörn sa...

Ryggont är inte att leka med o det tar så lång tid att läkas...

Stor kryapådig kram

Gårdsromantik sa...

Men stackars dig - låter inte bra.

Ta det nu lugnt så skall du se att du snart är igång!

Kram Maud

karin-odlar-sin-trädgård sa...

Stackare - man kan ju inte göra någonting med ryggskott - så krya på dig!

Rosa Hemmet sa...

AJAJAJ. vad trist att höra, fi det kan inte alls kännas trevligt. Har dock aldrig behövt prova på men man har hört.. huga. Hoppas att du kryar på dig och att skottet kryper ur snarast möjligt!

Golden&Vitt sa...

Inte roligt med ryggont, hoppas att du hinner kurera dig till helgen.
Vad mysigt att ha tänt ljusen färdigt ute som möter en och talar om att nu är det HELG:)

Ha det bra och krya på dig/annika

Ingrid sa...

Åh nej, stackars stackars dig!! Hade många skott i ryggen innan jag till slut fick diskbråck. Inget att leka med, vila massor.

~Livet i byn

Vita hjärtan sa...

Hej!

Tack för din gulliga kommentar inne hos mig! Hoppas du snart blir bättre i din rygg! Jag har aldrig haft ryggskott men förstår att det inte är att leka ned precis.....

Kram Annemari

Färjtorp sa...

Nej vad hemskt med ryggskott!!!
Hoppas att den läker snabbt nu, det är ju snart helg =)

Kram Johanna