måndag 9 februari 2009

Satsbord

Jag har traderat till mig satsbordet ovan. Kunde inte låta bli. Shabbigt, rosor, blått och vitt. Jag har dock inte riktigt klart för mig var jag ska ha det. Min man tycker att det var onödigt inköp men han hämtade det så snällt åt mig. Min första plan var att ha det som vardagsrumsbord men det protesterade övriga familjemedlemmar åt. Så för tillfället är det ett fönsterbord. Det går dock lättplacerat så det kommer nog att vandra runt i huset.

Vi har fått flera decimeter snö i helgen. Jag har bara vår i huvudet men ute är det rena rama vintern. Det snöade under morgonen men helt plötsligt har solen kommit fram. Härligt! Måste ut på min dagliga promenad nu så att jag inte missar solen!

4 kommentarer:

Prinsessan och jag sa...

Vad roligt att du hittade till våran prinsess-tävling! Visst har vi snö så vi klarar oss nu...nu vill vi ha vår. Snygg servis och vackert brödfat! Det skulle passa hemma hos oss också!/Yvonne- prinsessans mamma

Gårdsromantik sa...

Jag såg det också -men glömde bort tt lägga bud - sån tur - när det var du som köpte det!

Kram Maud

Carina sa...

Ja snön ja...nu får det faktiskt räcka!!! Nu vill vi ha vår...du dom där borden var ju döläckra, strunt i vad familjen tycker och ha det som vardagsrumsbord ett tag i alla fall.
kram
carina

Unknown sa...

Tack för titten hos mig :)Roligt att du gillar min stickning.

Vilket fint satsbord du traderat dig till. Klart du ska använda dom i vardagsrummet. Jag har aldrig vågat köpa nåt där, men får nog tänka om. Jag har sett fler som gjort jättefynd.

Ha det gott.