lördag 21 maj 2011

Tjejhelg



Bild från nätet.

Vad vi har skrattat! Det behövde jag verklígen. Sex mammor i en stuga mitt i skogen. Surströmming, chokladkaka, gott vin och massor av prat och skratt. Tack C för ett himla trevligt initiativ!! Mitt i den stressiga månaden maj. Egentligen en härlig månad men mycket arbete suger kraften ur mig. Orkar inte riktigt med att njuta av grönska och värme. Men nu har jag laddat batterierna.



Skönt att få hem son och flickvän som varit en vecka i Rom. Vi hyrde "Änglar och demoner" eftersom de inte sett den och den utspelar sig i Rom. Kul att höras deras kommentarer om att de kände igen sig. Njuter av att få umgås med ungdomarna.



I morgon ska jag pyssla lite både inne och ute. Maken är och spelar golf i Stockholm så det är bara jag och sonen hemma. Hoppas på lite fint väder - det skulle sitta fint.

Inga kommentarer: