fredag 4 september 2009

Farmor Anka och jag

Den här sjalen köpte jag i slutet av sommaren på KappAhl. Den kommer absolut att bli en av hösten mest användbara plagg! Den ligger bra på axlarna eftersom den har rynkdraperingar insydda på några ställen. Jag har invigt den på jobbet idag. Känner mig lite som farmor Anka (hon måste ha haft en sjal på sig eftersom jag direkt kom att tänka på henne) men jag får ignorera den känslan. Den blir fin att bryta av allt det svarta med och värmer bra i vår matsal som är lite dragig.

I morgon har vi middagsgäster med kortspel efter middagen. Ska ta mig samman och byta färdigt gardinerna i vardagsrummet. Maken spelar golf på annan ort så det blir en mycket lugn fredagskväll. Det har varit en hektiskt vecka så det känns underbart med en lugn hemmakväll.

Trevlig helg!

2 kommentarer:

Vända blad sa...

Vilken jättevacker sjal! Har aldrig ens tänkt på om farmor Anka har sjal eller inte =), du kommer att bli supersnygg!
Ha det gott!
Kram Maria

Carina sa...

Wow den ser ju super god ut glöggen!!!! har du provat?
finns den att köpa nu trot du?
mvh
carina