måndag 19 oktober 2009

Grå måndag

Skönt att måndagen är över!


Jag var trött på morgonen - fortfarande känning av lördagens trevliga 50-års fest kanske. Dessutom var det mulet och trist ute så det gick tungt på jobbet idag. Dock måste jag nog säga att dagen bara svoschade iväg. Det behövs lite snö så att det blir lite ljusare ute.
Jag har lärt mig av Colin Moon att vi svenskar är konstiga. Måndag och tisdag så pratar vi om vad vi har gjort i helgen och onsdag till fredag om vad vi ska göra till helgen. Det stämmer ju faktiskt konstaterade vi på jobbet efter föreläsningen.
På lördag blir det en sväng till IKEA för att spana in årets julkollektion. Det ska bli trevligt! Jag börjar riktigt längta efter julen mer och mer. Det känns som om jag kommer att start förberedelserna tidigt i år...
I morgon ska jag skjutsa sonen till tandläkaren på morgonen. Han ska operera ut en visdomstand. Roligare kan man ju ha så han behöver nog lite omvårdnad i morgonkväll.
Ha en trevlig vecka!

Inga kommentarer: