torsdag 22 oktober 2009

Boken har kommit!


Igår kom den - vackert grön var den. Dan Browns nya bok "Den försvunna symbolen" som jag beställt för ett tag sedan på Adlibris. Jag har läst alla hans tidigare böcker och de flesta har varit riktigt bladvändare. Det har varit svårt att bestämma när man ska släcka lyset - bara ett kapitel till. Eftersom jag sett båda filmerna som bygger på hans böcker så springer nu Tom Hanks omkring och är huvudpersonen medan jag läser.


Jag började igår - hann väl med fyra kapitel och som tidigare så var det spännande från första stund. Det är tydligen flera stycken som översatt boken och det verkar ju konstigt. Få se om det märks. Det är ju omöjligt att alla har samma stil och använder samma uttryck och ord.
På lördag blir det IKEA. Det ser jag fram emot! Kul att få se julsortimentet och bunkra upp lite ljus.

Är det någon som testat Marabou vinter? Det låter spännande men jag har inte sett den i någon affär. Marabou sommar tyckte jag var god.
Trevlig helg!

1 kommentar:

Vända blad sa...

Hej vännen! Så läcker den såg ut boken, hoppas innehållet också faller dig i smaken ;)
Marabou vinter, jag visste inte ens att det fanns en sommarvariant...låter spännande iaf. Hoppas du får en riktigt mysig helg med IKEA och allt!
Tack för titten hos mig!
Kram Maria