söndag 12 oktober 2008

På väg mot jul

Har du sett att denna kommit i butiken? Det var någon bloggare som tipsade mig om att den kommit så nu tipsar jag dig om du inte redan sett det. Jag köpte den i fjol och den var jättebra! Jag hade jättestor användning av den. Jag köpte ALLA julnummer (ja jag är lite julfreak) som kom ut i fjol och denna var den jag överlägset hade mest användning av. Jag har alldeles nyss köpt den så jag har inte hunnit titta i den men omslaget ser lovande ut.

Julsakerna börjar komma fram i alla butiker. Dessa hjärtan ovan har jag köpt för en billig penning på Blomsterlandet. Det är väl lite tidigt ännu men det känns härligt att det snart är dags för jultider.

Nu är snart denna helg över. Nu ska jag byta gardiner i köket och få upp en hylla i hallen. Det blir bastu i kväll och lite god mat tillsammans med familjen.

5 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Den måste jag köpa - läste någon annanstans också att den var jättebra!

Marsch till kiosken.

Kram Maud

Ingrid sa...

Stod och kikade på den i dag i tidningshyllan på ICA. Berätta gärna vad du tycker när du ögnat igenom ditt ex.

~Livet i byn

Lea sa...

Hej hopp!
Jo jag köpte den i veckan och det finns en massa roliga tips i den.
Mycket prisvärd. Jag satt just och funderade på en nedräknare till bloggen för att hålla reda på hur många dagar det är kvar...74 tror jag att det var.
JULEN är BÄST! Jag är juloman som så många andra verkar vara här i bloggvärlden. Helt underbart!
Ha det gott!
/Lea

Vikeskärs hem och vardag sa...

Tack för tipset... Köpte dem tidnigarna förra året med, och det roliga var att jag tog fram dem igår och kikade i. Men då vet jag att dem finns i tidningshyllan.
Kul att ramla in på din blogg.
Ha det gott, annika

Vikeskärs hem och vardag sa...

Hihi, jaa men jag intalar mig att det inte är en adventsljusstake :)
Så länge man eldar alla ljus samtidigt.
kram kram