tisdag 24 november 2009

Klart för advent

Här står adventsljusen på rad och väntar på söndagen då det är dags att tända första ljuset. Jag är borta hela helgen och kommer hem på söndageftermiddag och då har jag förhoppningsvis förberett allt så att det bara är att njuta för fullt av första adventsdagen.

Jag har några såna här ljushjärtan från IKEAs julkollektion för fem år sedan och jag gillar dem jättemycket! De ser så himla fint sken i vardagsrummet och så gillar jag ju hjärtan dessutom.

Bild från nätet
Regnet fortsätter att ösa ner men jag ignorerar det totalt. I morgon ska jag på julkonsert med Måns, Sanna, Shirley och Sonja. Det ser jag fram emot - speciellt Måns - men det har du ju redan räknat ut. :-)

Helgen ser jag också fram emot - en tjejhelg på hotell med shopping, lilla julafton och mys.
Ha en mysig första advent!

3 kommentarer:

Vända blad sa...

Hej vännen! Det låter som du har en massa mysigt på gång, kul!
Ljushjärtat är jättefin! Tycker IKEA har mer och mer "skumt" julpynt för varje år, i söndags när vi var dit kände jag bara näe, usch, plastigt och konstigt! Men det är ju bara min smak, andra tycker säkert att det är toppen!
Ha det gott!
Kram Maria

Golden&Vitt sa...

Åh vilken helg du ska ha, och få mysa, shoppa och se Måns..wow *fniss* jag ska oxå med systeryster till helsingfors och mysa:)

Du har pyntat så fint:)

Kramz/annika

Lillianna sa...

Hjärtana är verkligen jättefina! Men jag har bara sett de stora runda nu på senare tid. Gillar oxå hjärtan...
/Lillianna