fredag 20 november 2009

Fredagsmys

Hela veckan har varit en enda lång vandring i regn och rusk - den snö som kom förra veckan har tinat och regnat bort. Jag har varit trött i veckan och det verkar jag ha gemensamt med många just nu. Vädret bidrar inte heller till att man blir piggare eller är mer ute. Man inte göra något åt vädret så det är bara att gilla läget.
Jag har börjat julpynta så smått eftersom jag är borta hela nästa helg och kommer hem på söndag eftermiddag när det är första advent. Ljuskyrkan har jag traderat till mig förra veckan.
Jag gillar min nya ljusstake. Typiskt att det blev så suddig bild! Men det syns ju ändå att den är hjärtig, vit och fin. Snart ska ja sjunka ner i fåtöljen och se Idol. I morgon ska ett gäng arbetskamrater med respektive till en västerninspirerad lokal i en grannstad och ha trevligt - första julbordet blir det dessutom.

Trevlig helg!

Inga kommentarer: