onsdag 3 februari 2010

Insnöad och översnöad

Ja hur mycket snö kan det komma?! Vi har haft kallt sedan i december och det har snöat varje dag (känns det som i alla fall). Jag har försökt hålla skenet upp med att det är så fin snö (pudersnö, glittrig, fjun, fjäderlätt) men nu orkar jag inte det mer. Tänkte gå ut och fota hur mycket snö vi har på gården och runt vägen men det är -15 och blåser kallt ute - så det blir endast en bild från baksidan som jag tagit tidigare.
JAG VILL HA SOL OCH VÄRME!!!

4 kommentarer:

Dubbelörn sa...

Jag har gett upp att hålla skenet uppe! Jag är så fruktansvärt trött på all snö. I morse när jag gick ner till brevlådan var det som att gå genom en tunnel. Plogvallarna är enorma! Och snön är så tung att skotta...

Jag som lämnade norr för att slippa snömängderna o kylan :D

Kram

Vintage sa...

Håller med! Vill också ha sol och värme...Kramar Susanne

Persiljas Hus sa...

Ja, mest är jag less på att solen inte visar sig då det snöar. Jag får depp av det!!!! Fast idag var det ju faktiskt sol och det märktes på energin. Stackare som haft migrän i två dar!!! Det räcker liksom med en dag för att man ska vara groggy. Fast du får se det som att helgen är räddad från migrän iallafall!!! För den kan väl inte hålla isig längre än sÅ!!!

Dubbelörn sa...

Hallååå"!!!!

Har någon hjälpt dig ut? :D

Jag ger februari ut sedan måste det väl ändå vända!!

Kram