torsdag 18 februari 2010

Rosig och vacker

Jag älskar rosor - stor tantvarning! - och denna kudde hittade jag på Rusta till ett så löjligt lågt pris, 59 kr. Tyvärr fanns det bara denna kvar - jag hade gärna köpt en till i denna färg eller någon annan vårig färg. Kudden är som en karamell!!
De här gardinerna har jag köpt från Jotex för ca tio år sedan och jag gillar dem fortfarande jättemycket. Nu hänger de i köksfönstret och väntar på att snön ska smälta.

Ett litet fynd från Röda korset - både rosor OCH hjärta. I like!

Den här kommer jag inom kort att gå omkring och skrota i hemma och känna mig riktigt fin! Jag måste slänga min sköna - men dock inte så fina - badrock från Yazuragi Hasseludden. Den har hängt med ett tag.

Skönt att veckan snart är slut och att det blir helg! Hela familjen ska och se musikalen Buddy Holly (med Brolle). Det ska blir jättetrevligt!

3 kommentarer:

karin-odlar-sin-trädgård sa...

Så många fina rosiga saker! De är verkligen du! Och vilken rolig helg att se fram emot, ha det så jätteskoj!

karin-odlar-sin-trädgård sa...

Jag blev så glad när jag såg att du skrivit på min blogg! Det är mer än en månad sedan du skrev på din egen så jag hann oroa mig lite för dig :-)

Golden&Vitt sa...

Okej då är det tantvarning hos mig oxå, för rosor är ju vackert speciellt i porslin..I like.

Hoppas Brolle musikalen är bra.Och visst blir man sugen på att planera trädgård.Men nu ska vi ju njuta av det underbara vädret.

Ha en bra helg/annika