måndag 10 november 2008

Vinst!

Jag fick det här jättegulliga paketet med posten förra veckan.

Jag har vunnit! Jag är jätteglad eftersom det är första gången jag lyckats vinna en utlottning bland bloggarna. Har deltagit i några stycken. Här ovan ser ni min vinst - ett vitt hjärta. Kan det bli bättre?! Tack så hemst mycket Vita hjärtan! Detta hängde jag genast upp på en gammalt skåp i vardagsrummet.
Eftersom vi är inne på hjärtan så måste jag visa min nya plastduk till köksbordet. Heter det plastduk? Känner att det finns ett annat ord men jag kommer inte på det.... Typiskt 40+.
Om ni undrar hur gammal jag är så kan jag säga att jag blev bjuden på cidern ovan i helgen. Den smakade svarta vinbär och lime och var jättegod. Så då vet ni! :-)

14 kommentarer:

Ewa sa...

Hejsan!

Jo, jag med, och barnen! De vill ha snö.

Fint hjärta, och underbar duk. Ser inte alls ut som en vaxduk.

Kram
/Ewa

Viveka i Bläckhornet sa...

Hej!
Grattis till vinsten.Så kul att just du vann:D
Tror du menar vaxduk som Ewa redan nämnt.

Kram Viveka

Vända blad sa...

Grattis till vinsten, förstår att du blev glad! Vaxduken är finfin!
Undras just hur de kom på namnet på den cidern?
Kram Maria

Färjtorp sa...

Hej!
Vilken mysig bannerbild du har!!!
Hjärtat du vann var såå fint. Grattis.

Kram Johanna

Gårdsromantik sa...

Vilket fint hjärta du vunnit!
Ser att Ewa också säger vaxduk.
Cidern verkar god - svarta vinbär hör till min favorit.

Kram Maud

Vitt och blandat sa...

Hej! Tack för kommentaren om min soffa! Ja, den är verkligen fantastiskt underbar =) är så glad! GRATTIS till vinsten - vilket flax! Jag har vunnit en gång hos vit spets =). Vaxduk, hmm har nog heller inget annat ord.. Det finns ju en annan variant, en tygduk med en slags beläggning. Men den vet jag inte heller vad den heter! Och jag är inte 40+ än HJÄLP!! Kramar/Anneli

White cotton grass sa...

Kul att du hittade till mig! Hoppas du tittar in igen ;)
Hit kommer i alla fall jag tillbaka!

Vit Spets sa...

Ljuvlig hjärta Du vann, Grattis!
Ha en trevlig kväll...
//Siv

Vitt och blandat sa...

Hej, ja visst var det tokhärligt! Jag sa till Pontus på morgonen när han vaknade -kom ska du få se nått, å så tog jag han i famnen, släckte lampan i fönstret och bad han titta ut.. MEN MAMMA - HAR DET SNÖAT??!! Vet du mamma, nu vill jag ta boben till dagis!! =)

Tyvärr har jag hört att det ska bli plusgrader fredag =( hoppas att dom har fel!..

Önskar dig en fin helg tillbaka, kramar varma och vita =)

Lallis - liv och leverne sa...

Åh, vad kul att du har vunnit:)Så fint!
Kram Lallis

Julbloggarn sa...

Tack för kommentaren :) och grattis till vinsten! Ja, de senaste åren så har Ikea inte gjort fina julkollektioner tyvärr, men det gör väl inte så mycket då det finns så mycket fint på andra ställen! :)

Gnistrande snö sa...

Grattis till den fina vinsten!

Tack för din gulliga kommentar. Jag blev så glad. Kul att hitta hit. Vilken härlig äppelskörd du visade i tidigare inlägg och vilken söt sidensvans.

Ha det så gott!

Kram
Katarina

Unknown sa...

Åh fint hjärta! Grattis till den vinsten! Kram Petra

karin-odlar-sin-trädgård sa...

Grattis till vinsten, lite julkänsla i förväg!