söndag 20 maj 2012

Hallo där!

Jag stjäl Filips replik - jag har ju varit borta ett tag så jag tyckte att den passade.

Barnbarnet växer så det knakar, snart 7 månader. Det är mycket som händer hela tiden. Han lär sig nya saker varje vecka. Vissa saker gör han bara under en kort tid, exempelvis hostar för att få vatten. Gulligt! <3

Trädgården är fixad och klar inför kommande sommarsäsong - nåja nästan i alla fall. Det är bara solen och värmen som saknas. Buskar ska ansas till och rabatter gödslas men sedan är det klart i alla fall. I morgon kväll så ska maken och jag på vinprovning på Systembolaget, roséviner. En present från mina arbetskamrater. Jag har lovat att tipsa dem om bästa rosévinet på tisdag.

1 kommentar:

karin-odlar-sin-trädgård sa...

Hej! Fin uteplats och vilken sötnos till barnbarn! Väderprognosen låter inte allt för lovande men snart måste det ju komma några riktiga sommardar :-)