måndag 2 januari 2012

2012

Här är barnbarnet Fabian och jag. Ni ser ju själv hur stolt farmor jag är! Jag ser fram emot 2012 och att få följa hans första år - det är ju då det händer så mycket varje vecka. Redan nu har han vuxit mycket och han är två månader.

2011 var ett bra år. Vårt första barnbarn och flera utlandsresor är något som ligger högt i toppen. Jag kommer även att minnas den overkliga händelsen på Utöya, SAAB:s upp- och nergång (jag och maken gillar SAAB) under året samt att Facebookservrarna börjar byggas i vår stad (första staden utanför USA). Jag har en känsla att 2012 kommer att bli minst lika bra. Jag fyller 50 i år. Det är ju helt otroligt - hur gick det till!? Fast å andra sidan har jag inga problem med att bli äldre. Jag skulle inte vilja bli 20 igen. Det är skönt med den erfarenhet och lugn som jag har nu jämfört med när jag var 20.

God fortsättning på det nya året!

1 kommentar:

karin-odlar-sin-trädgård sa...

Så söta ni är tillsammans du och lille Fabian, vad mysigt :-) Har inte bloggat eller läst bloggar på länge men nu går vi mot ljusare tider!