torsdag 1 december 2011

Adventstid


Härligt med jul och adventstid! Men fy vad trött alla är den här tiden! Vi har plusgrader och regn - inte som det ska vara i Luleå den här tiden. Var är den gnistrande snön och kylan? Det är svårt att få någon julstämning. Just nu stormar det för fullt ute. I morgon ska jag ta tag i att baka lite kakor inför julen. Kanske rent av koka knäck i helgen.
Jag har fått den härliga uppgiften att ta hand om mitt barnbarn Fabian två gånger den gågna veckan. Vilken härlig känsla! Jag är ringrostig men kan ju hanteringen i botten. Han är nu en månad. Vilken otrolig känsla det är att vara farmor!

2 kommentarer:

Karin S sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
karin-odlar-sin-trädgård sa...

Grattis till barnbarnet! Vad roligt, vilken härlig jul ni ska få! :-)
(skrev stavfel i min första kommentar)