onsdag 21 september 2011

Julen 2011

Bild från Jotex
Jag har börjat fundera över julen - REDAN! Har förbeställt Blossa 11 (med smak av kaffe) samt beställt ljusstaken ovan och nya julgardiner till köket. Fast jag skrivit i almanackan i mitten av november "Köp julgran. Inget annat - har allt". Jag älskar julen! Fast det känns alldeles för tidigt - det är ju fortfarande september.
I år kommer dessutom den att firas med en ny familjemedlem - mitt första barnbarn som kommer i början av november. Det är så märkligt att det är svårt att ta in - den lilla måste komma för att jag riktigt ska förstå det.
Jag har varit och svettats en vecka i Alanya. 40 grader i luften och 30 i vattnet. Helt sjukt varmt! Har aldrig svettats så mycket. Det blev inte svalare ens på kvällen. Men trevliga turkar, god mat och trevligt ressällskap och mycket shoppingmöjligheter vägde upp hettan.

Inga kommentarer: