torsdag 18 augusti 2011

Trögt


Bild från nätet
Det går så himla trögt att komma igång efter årets semester!
Det är inte brist på arbetsuppgifter och jag jobbar så gott jag hinner med att minska högarna. MEN det går trögt att komma i säng, trögt att stiga upp och det känns inte kul att gå till jobbet. Jag tror helt enkelt att denna sommar varit alldeles för bra och att jag gärna vill fortsätta att ha sol och värme samt bara vara ledig och kunna styra över dagar och min tid.
Om allt går vägen så ska jag vara ledig igen om tre veckor - fyra tjejer (nåja) ska försöka hitta en sistaminutenresa till sol, bad och värme. Håller tummarna för det!! Troligen blir det Turkiet för det är dit det går mest resor. Jag ser så fram emot det att det skulle kännas tungt om det inte blir av.
Nu ska jag se sista avsnittet av Sommar med Ernst. Jag tycker att han är så himla bra och allt han gör blir så himla fint - precis i min stil. Jag har köpt den flasköppnare som han designat i gjutjärn (bild ovan). Eftersom jag gillar gamla nycklar så är den klockren för mig. Det är lite kul när den ligger framme på bordet och ingen riktigt fattar varför det ligger en gammal nyckel där.

Inga kommentarer: